Vil du være en ældre-haj til IT?

Af MIT-Ældre

Her er et tilbud til dig som er 60+ og nybegynder på nettet.
Måske har du allerede erfaringer med EDB og internettet, men mange oplever, at der bliver stillet større krav, hvor man skal udfylde selvbetjeningsskemaer og læse sin post på nettet. Hvis du er blevet fritaget for Digital Post er du stadig meget velkommen til at kontakte os, da vi også hjælper med at søge madopskrifter, vejrudsigter, oprette en mail, skype med børnebørnene og meget mere.
Hvis du synes, det lyder interessant, kan du kontakte MIT-Ældres frivilligkoordinator, som vil sørge for at du får vejledning - enten på en netcafé eller i eget hjem. MIT-Ældre har 33 frivillige it-vejledere, som tager på hjemmebesøg og arbejder på netcafeer i hele Greve Kommune.
Ældre Sagen i Greve er partner i MIT-Ældre, hvorfor vi også har vejledere på Ældre Sagens netcafeer. Frivilligkoordinator, May Grandahl, kan kontaktes på tlf.: 23 31 82 21 – eller mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Projektleder, Kira Gilling Hansen, kan kontaktes på tlf.: 23 38 67 91 eller mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Læs mere om MIT-Ældre her

Aktiviteter i Greve Nord
thors collage

Her kan du se alle de mange aktiviteter og tilbud, som vi har i Greve Nord.
Læs mere

Bankospil i hele 2017

banko - web

Kom og vær med - skriv dem i kalenderen med det samme

Læs mere her