Unge iværksættere skaber Urban Zone
Otte seje, unge mænd fra Greve Nord har lavet deres egen tøjkollektion
Af Sarah Z. Ehrenreich, Greve Nord Projektet
”Året pris for bedste forretningsstrategi går til… Urban Zone! Tillykke!” Sådan lød det, da de otte unge fra Greve Nord fik overrakt pokalen for deres flotte arbejde.
Med støtte og vejledning fra ’Mind Your Own Business’ og Greve Nord Projektet har de otte unge gutter udviklet deres helt egen mikrovirksomhed med alt, hvad det indebærer af design af tøjkollektion, forretnings- og markedsføringsplan, kontakt med leverandører osv.
Billeder: Mind Your Own Business
De unge iværksættere har arbejdet med at starte virksomheden siden sidste sommer, og nu kan de endelig stolt fremvise det færdige produkt: t-shirts og hættetrøjer med deres eget navn og logo: Urban Zone.
I Greve Nord Projektet er vi meget stolte over de otte drenge, der er gået ind i projektet med fuldt engagement. Selvom der har været bump på vejen, står de i dag med et færdigt produkt, som de er stolte af, og som de nu kan sælge.
Læs mere om Mind Your Own Business her